Przygotowanie budżetu dla nieruchomości
Prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali i ich użytkowników wraz z weryfikacją stanu prawnego i faktycznego;
Ubezpieczenie nieruchomości;
Bieżąca obsługa informacyjna dla właścicieli i mieszkańców
Bieżąca obsługa eksploatacyjna nieruchomości, w tym wszelkie kontakty z kontrahentami i usługodawcami
Zapewnienie dyżurów administratora na terenie nieruchomości oraz składanie okresowych raportów z podjętych działań
Przygotowanie procedur bezpieczeństwa dla mieszkańców oraz regulaminu porządku domowego zawierających informacje dotyczące kontroli dostępu do budynku oraz procedur usuwania usterek
Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji księgowej w licencjonowanym programie finansowo – księgowym firmy MIESZCZANIN
Możliwość samodzielnej kontroli dokonywanych wpłat czynszowych poprzez dostęp do internetowej kartoteki właściciela !!!
Przygotowywanie zawiadomień o opłatach eksploatacyjnych
Przygotowanie informacji o kosztach zarządu nieruchomości oraz rozliczenie zaliczek przeznaczonych na ich pokrycie;
Pobieranie i rozliczanie zobowiązań poszczególnych użytkowników lokali
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
Składanie Zleceniodawcy zestawienia wpływów oraz wydatków związanych z wykonywaniem usług wynikających z umowy wraz z dokładnym określeniem przeznaczenia środków na poszczególne usługi
Przygotowywanie uzgodnień sald
Przygotowywanie projektów rocznych i wieloletnich planów gospodarczych zarządzania nieruchomością, włączając wymagane korekty tych planów
Sporządzenie protokołu przejęcia nieruchomości i jej dokumentacji technicznej (projektowej, powykonawczej i bieżącej tj. książek obiektów budowlanych), eksploatacyjnej i finansowej od wskazanego przez Zleceniodawcę podmiotu;
Bieżące administrowanie i prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Zapewnienie prawidłowego użytkowania budynków i lokali oraz instalacji wspólnych i infrastruktury technicznej;
Zapewnienie warunków bezpieczeństwa w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
Oszacowanie wartości niezbędnych działań inwestycyjnych (remontowych i modernizacyjnych);
Zapewnienie zabezpieczania awarii oraz usuwania ich skutków na nieruchomości wspólnej, bieżąca konserwacja, naprawy i obowiązkowe przeglądy techniczne;
Zapewnienie niezbędnego i wymaganego ze względów technicznych wstępu do poszczególnych lokali, ilekroć jest to niezbędne do przeprowadzenia konserwacji, remontu, modernizacji albo usunięcia awarii w nieruchomości wspólnej;
Bieżący nadzór nad kontrahentami świadczącymi usługi w zakresie obsługi technicznej włączając wyszukiwanie usługodawców, opracowanie warunków umów/współpracy, kontrolę wykonania umów przez usługodawców i odbiór zrealizowanych prac oraz wynikające z nich niezbędne renegocjowanie, aneksowanie i rozwiązywanie umów dotyczących zarówno nowych inwestycji jak i bieżącej obsługi budynków i urządzeń;
Korzystanie z bankowego systemu identyfikacji masowych płatności gwarantującego jednoznaczne i natychmiastowe (on-line) przypisanie dokonywanych wpłat do poszczególnych Członków Wspólnoty !!!
Współpraca z bankami;
Przygotowywanie przelewów;
Obsługa lokat bankowych.
Weryfikacja zapisów w księgach wieczystych
Pozwy sądowe w trybie nakazowym
Telefoniczne i osobiste wyjaśnianie stanu płatności
Procedury komornicze
Przygotowywanie dokumentów dotyczących zadłużeń dla kancelarii prawnej
Naliczanie odsetek od zadłużenia
W CELU POZYSKANIA PEŁNEJ OFERTY PROISMY O KONATKT Z BIUREM NA ADRES INFO@VESTAZN.PL BĄDŹ K.SZYMCZAK@VESTAZN.PL ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO
Vesta Zarządzanie Nieruchomościami
Iwona Pragnąca, Katarzyna Szymczak sp. z o.o.
ul. Hallera 84/2
53-203 Wrocław
NIP: 894-305-46-28
REGON: 022445943
KRS: 0001040352